تبلیغات
مطالب اینترنتی - مطالب مهر 1396
 
مطالب اینترنتی
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : نویسنده
نویسندگان


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، شستشوی روزانه موها باعث تمیز شدن ظاهری آنها می شود. با این حال این کار زمان زیادی می طلبد و غیر از اینکه گاهی کار خسته کننده ای است، برای سلامتی موها نیز مفید نیست، چون باعث ترشح هر چه بیشتر چربی شده در نهایت به موها آسیب می رساند.

برای حفظ pH پوست سر لازم است که بهداشت مو رعایت شده و به بهترین شکل از آنها مراقبت شود. توجه کنید که عمل شستشوی هر روزه ی موها باعث تحریک غدد سباسه (چربی) می شود و افرادی که به طور روزانه حمام کرده و موهایشان را شامپو می زنند بیشتر با موهای چرب درگیر هستند. بنابراین باید به دنبال راه هایی بود که موها بدون شستشوی روزانه تمیز بمانند.

شامپوی خشک روش مناسبی است

اگر تا به حال اسم شامپوی خشک را نشنیده اید کمی در خصوص آن در اینترنت جستجو کنید. شامپوی خشک از پودر تهیه شده است که به طور مستقیم روی ریشه موها پاشیده می شود و بعد از ده دقیقه به کمک برس و شانه از روی موها زدوده می شود. با همین کار ساده بدون نیاز به آب و شستشو چربی اضافه روی موها برطرف و موهایتان تمیز می شود.البته خودتان می توانید در منزل نیز شامپو خشک تهیه کنید.

موها را با آب داغ نشویید

برای اینکه موهایتان مدت زمان طولانی تری تمیز بماند و نیاز به شستشوی روزانه نداشته باشد آنها را با آب داغ شستشو ندهید. بهترین کار این است که موهایتان را با آب ولرم یا کمی خنک شستشو دهید اما هیچ گاه آب را بیش از اندازه داغ نکنید. چون این کار باعث افزایش میزان سبوم (چربی) تولیدشده از کف سر می شود.

موها را ببافید

اگر موهایتان چرب شده است و زمان کافی برای حمام کردن ندارید موهایتان را ببافید. همچنین می توانید ریشه های چرب موها را از دید مخفی کنید. در واقع هر چه بافت موها کلفت تر باشد نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فرق تان را عوض کنید

اگر فرق کج دارید سعی کنید آن را در جهت مخالف باز کنید. موها معمولا به داشتن یک نوع فرق عادت می کنند و از ناحیه ای که فرق باز می شود زودتر کثیف می شوند. کافیست که فرق تان عوض کنید تا هم حجم موهایتان بیشتر شود و هم تمیزتر به نظر بیاید.

به طور مرتب برس هایتان را شستشو دهید

برای اینکه موهایتان دیرتر چرب شود شانه ها یا برس ها را هر هفته حداقل یک مرتبه شستشو دهید. چون در عیر این صورت بقایای سبوم، نرم کننده ها، ژل ها و غیره روی برس مانده و از طریق آن به موهای تمیز انتقال پیدا می کنند. حتما هر هفته حداقل یک مرتبه شانه و برس هایتان را با دقت و با آب ولرم و کمی شامپو یا صابون بشویید.

موها را قبل از خواب شانه کنید

برای اینکه موهایتان به مدت طولانی تری تمیز بماند قبل از خواب آنها را شانه کنید. موقع خوابیدن و گذاشتن سرتان روی بالشت موها را بالا بیاورید به طوری که روی لبه بالایی بالشت قرار بگیرند. سپس موها را به صورت دم اسبی یا یک بافت بسیار ساده جمع و جور کنید.

از صاف کردن موها بپرهیزید

اگر موهای چربی دارید بدانید که صاف کردن موها باعث کثیف ترو چرب تر دیده شدن آنها می شود. برای جلوگیری از این مسئله بهترین کار این است که کمی موها را پوش دهید تا حجم بگیرند و آنها را شینیون کنید.

شستشوی صحیح موها را یاد بگیرید

مهم ترین کار این است که موها را به شکل نادرستی نشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه باید مراقب برخی کارها باشید. قبل از هر چیزی در حین شستشوی موها پوست سر را چنگ نزنید و نسابید. از نوک انگشتان تان برای ماساژ ملایم پوست سر استفاده کنید. هیچگاه نرم کننده را به ریشه موها نزنید و فقط نوک موها را به این محصولات آغشته کنید.

بعد از شامپو زدن اول اجازه دهید موها زیر آب بمانند تا کف شامپو به طور کامل از موها خارج شود و سپس با جدا کردن تار موها از زدوده شدن بقایای شامپو مطمئن شوید. بعد از حمام و قبل از اینکه موها را حوله پیچ کنید، اجازه دهید آب آنها گرفته شود. از کشیدن موها و پیچاندن محکم موهای مرطوب به وسیله حوله خودداری کنید.

مراقب غذاهایی که مصرف می کنید، باشید

هر آنچه ما می خوریم روی بدن و سلامتی مان تاثیر می گذارد. بنابراین برای داشتن موهای سالمی که مدت زمان طولانی تمیز می مانند باید تغذیه تان را کنترل کنید. در گام اول باید مصرف مواد غذایی چرب و سرخ کردنی، مواد غذایی قندی و شیرین، نان تهیه شده از آرد سفید و محصولات کنسروی را کاهش دهید.

به جای این مواد غذایی بهتر است از مواد غذایی که به کاهش فعالیت غدد سباسه کمک می کنند استفاده کنید. این مواد غذایی شامل میوه ها و سبزیجات تازه، محصولات لبنی کم چرب، گوشت های کم چرب و میوه های خشک می باشد.



لینک منبع

مطلب 9 ترفند برای اینکه هر روز موهایتان را نشویید در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :9 ترفند برای اینکه هر روز موهایتان را نشویید
http://mofidestan.ir/9-%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d8%b4/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


وب سایت آی بازاریابی – مائده همت: چگونه مشتری یابی می‌کنید؟ این یک سوال ساده است و تعداد خیلی کمی از شرکت‌هایی که می‌شناسیم، پاسخ قطعی برای این سوال دارند. اغلب شرکت‌ها، هیچ فرآیندی برای مشتری یابی، از پیدا کردن سرنخ‌های بازاریابی تا فروش ندارند و اگر هم فرآیندی دارند، یک فرآیند دستی و ناکارآمد است. در ادامه ده گام اساسی که در فرآیند مشتری یابی یا به اصطلاح لید جنریشن باید طی کنید، آورده شده است.

گام‌های اساسی در فرآیند مشتری‌یابی
هماهنگی‌های مابین تیم فروش، بازاریابی، خدمات به مشتری و توسعه محصول

یک جلسه برای همه‌ی اعضای تیم خود (فروش، بازاریابی، خدمات به مشتری و توسعه محصول) تدارک ببینید. از آن‌ها بخواهید تا در مورد موارد زیر با هم به توافق برسند.

  • توافق در مورد معیارهایی که باید در نظر گرفته شوند.
  • توافق در مورد ۱۰ موردی که در این لیست مطرح خواهد شد.
  • تهیه KPIها، اهداف ماهانه، سه ماهه و سالانه برای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری
  • داشبور گزارش و گزارش‌های قوی ماهانه برای هر تیم و نحوه انتقال آن‌ها به ذی‌نفعان

اتوماسیون بازاریابی، فروش و مدیریت ارتباط با مشتری

تیم فروش و بازاریابی شما نیاز دارد از برخی تکنولوژی‌ها برای مدیریت کارهای خودشان استفاده کنند. به عنوان بخشی از روند هماهنگی، تیم‌های فروش و بازاریابی شما باید در مورد این ابزارها به توافق برسند.

  • سیستم مدیریت محتوای وب‌سایت
  • ایجاد و ترویج محتوا (وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی)
  • تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری(صفحات فرود، فرم‌ها)
  • اتوماسیون بازاریابی(بازاریابی ایمیلی، لیست ایمیل، گردش کار مدیریت سرنخ‎‌های بازاریابی)
  • یکپارچه‌سازی برنامه‌ها (سرویس‌های خدمات به مشتری، تجارت الکترونیک، سیستم‌های اطلاعاتی کسب‌وکار)

جذب سرنخ‌های بازاریابی

  • جذب کاربر برای فروش با استفاده از محتوای باکیفیت بالا و هدفمند.
  • بازاریابی درونی: وبلاگ‌نویسی، وبلاگ‌نویسی مهمان، بروزرسانی شبکه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، صفحات فرود و … .
  • پرداخت به ازای تقاضا: تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات چاپی، تبلیغات رسانه‌ای و … .

جمع‌آوری اطلاعات سرنخ‌های بازاریابی

شما باید اطلاعات هر کسی را که تاکنون به شما یا وب‌سایت‌تان مراجعه کرده است را داشته باشید. اگر تاکنون این کار را نکرده‌اید هر چه سریع‌تر به طراحی یک استراتژی صحیح برای جمع‌آوری این اطلاعات بپردازید.

به این فکر کنید که از چه طریقی می‌توانید بیشترین و بهترین اطلاعات را جمع‌آوری کنید؟

چگونه می‌توانید آن کار را انجام دهید و به چه ابزارهایی نیاز خواهید داشت؟

بخش‌بندی سرنخ‌های بازاریابی

تقسیم بندی و بخش‌بندی سرنخ‌های بازاریابی یکی از مهم‌‌ترین کارهایی است که باید صورت گیرد.

شما برای این‌که بتوانید شخصی‌سازی انجام دهید و پیام‌های مرتبط با هر کسی را به وی بفرستید، مجبور به بخش‌بندی و لیست‌بندی سرنخ‌های بازاریابی هستید.

به عبارت ساده‌تر شما باید افرادی را که اطلاعات آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌اید، براساس ویژگی‎‌های مشترک دسته‌بندی کنید.

امتیازدهی به سرنخ‌های بازاریابی

به هر سرنخ بازاریابی از لحاظ قوی یا ضعیف بودن امتیاز بدهید.

مطمئنا آن سرنخ بازاریابی که امتیاز بیشتری گرفته است، احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارد.

به عنوان مثال، شما می‌توانید عواملی هم‌چون صنعت، درآمد، تعداد دفعات بازگشت به سایت، مشتری رقیب و … را در نظر بگیرید.

دنبال کردن سرنخ‌بازاریابی که یافته‌اید

تنها هدف قرار دادن مشتری و جمع‌آوری اطلاعاتش کافی نیست.

شما باید بتوانید مشتریی را که یافته‌اید، دنبال کنید، برای او ارزش آفرینی کنید و او را به سمت خود جلب کنید.

به عنوان مثال، اگر شما از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنید، تنها به ارسال یک ایمیل اولیه اکتفا نکنید.

بلکه بعد از ارسال ایمیل اول حدود ۵ تا ۶ بار ایمیل دیگر هم بزنید.

البته این به این معنا نیست که اسپم باشید.

فروش و تجزیه تحلیل نتایج

بعد از این‌که شما با سرنخ‌های بازاریابی ارتباط برقرار کردید و به آن‌ها پیشنهادی ارزشمند دادید، به احتمال زیادی فروش صورت خواهد گرفت. در این مرحله یعنی بعد از این‌که مشتری یابی را انجام دادید، نوبت به تجزیه و تحلیل می‌رسد.

آن‌چه که در این‌جا اهمیت دارد اینست که شما با کمترین تلاش به بیشترین نتایج دست پیدا کنید. بنابراین تجزیه تحلیل نتایج به شما کمک خواهد کرد تا بهترین فرصت‌ها را کسب کنید.



لینک منبع

مطلب گام‌های اساسی در فرآیند مشتری‌یابی در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :گام‌های اساسی در فرآیند مشتری‌یابی
http://mofidestan.ir/%da%af%d8%a7%d9%85%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%e2%80%8c%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-2/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :